Slyšeli jste už někdy pojem zlatá čísla? Zlatá čísla, někdy také VIP čísla, jsou telefonní čísla v exkluzivním složení, které jsou pro ostatní snadno zapamatovatelné. Někdy mají taky takové složení, které na první pohled zaujmou toho, kdo kontakt vidí a tím mu může dopomoci k rozhodnutí zavolat právě na toto číslo.
Určitě jste si všimli, že pokud voláte na číslo nějaké infolinky, svému mobilnímu operátorovi, informační linku či linku pro vaši banku, má obvykle číslo, které voláte jednoduché složení. Například infolinka pro operátora Vodafone je 800 77 77 77 nebo pro Komerční banku je to 800 521 521. Právě toto jsou zlatá čísla. Neobsahují moc rozdílných čísel a jsou snadno zapamatovatelné, takže je velká šance, že si je klient vybaví i bez toho, aniž by musel číslo hledat.
Zlatá čísla mohou mít nejrůznější podobu. Může obsahovat například složeninu tří stejných čísel ve vzoru 723 723 723, nebo opakující se posloupnost snadno zapamatovatelných čísel, jako je 777 123 456, nebo v jiném zapamatovatelném vzorci, např. 702 701 700 nebo 707 88 77 66.
Pokud chcete i vy mít své zlaté číslo, podívejte se na stránky zlatých čísel https://www.vipcisla.cz/. Najdete tu v nabídce desítky druhů těchto čísel a každý si může vybrat podle libosti. Čísla se liší svých složením a taky operátorem, pod kterého spadají. Pokud tedy máte svého zaběhnutého operátora, nemusíte ho měnit. Na této stránce si můžete zvolit podle toho, kterého operátora preferujete. Taktéž si můžete vybrat, jestli chcete číslo mobilního telefonu, pevné linky nebo přímo infolinky, jak placené, tak neplacené. Může se stát, že se vám žádné číslo z nabídky nebude zamlouvat. Potom je tedy možnost vytvořit si své vlastní unikátní číslo dle vašich preferencí.
Pro koho jsou zlatá čísla vhodná? Především pro podnikatelé, jejichž podnikání je spjato s telefonováním, tedy pokud mají vlastní zákaznickou linku, infolinku či víte, že máte poblíž více konkurence, která je podobného zaměření jako vy, a tedy potřebujete, aby váš kontakt potencionálním klientům vyskočil v mysli jako první, pokud budou potřebovat vaše služby. Typickým příkladem pro tyto služby je například rozvoz u restaurace. Jestliže rozvážíte pizzu a o pár ulic dál vaše konkurence taky, v podobné cenové kategorii, klienti se mohou rozhodnout volat vám na základě toho, že si vaše číslo snadněji zapamatují.
Sice se jedná o investici nějaké finanční částky, ale je to investice, která se vám v budoucnu určitě vrátí.